Friday, February 17, 2012

MY FINGER CANNOT SPEAK ANYMORE

assalamualaikum wbt

huhu, aku rase bile korang bace tajuk tu pun dah boleh agak kot... ye, actually sejak dari aku delete facebook, twitter, skype, livemocha, flixster, oovoo dan macam macam jenis social networking lagi.. masa tu aku memang dah ade niat tok delete blog nie... cuma baru harini je sampai seru tok delete.. huhuhu

dan di sini, aku nak menyatakan no more posting entry lepas nie... huhuhu, mana mana post yang aku janji nak post dulu tu aku mintak maaf banyak banyak ye... tengok sekarang pon dah tak de pape kat blog aku nie, tinggal gamba background panda tu je... tu pon dah nak kene sembelih dah, hehe..

so, bagi yang suka bace blog aku nie (kalau ade laa) huhu... aku tak nak korang sedey sedey, sebab blog nie wujud pon sebab terpaksa wat time subject technical english semester satu dulu.. kalau tak, memang tak wujud pon blog nie.. hehe..

dan bagi yang tak suka baca tapi terbaca gak sampai siap follow lagi (maceh maceh, hehe)... aku tak kesah korang nak cakap aku pape pon, hehehe... tak pe, korang cakap la ape korang nak...

just nak cakap... lepas nie, aku dah tak bersocial networking lagi... means, dah tak pegang laptop lagi dah.. kalau ade pon just nk siapkan final report praktikal, check email ngan siapkan keje je.. hehehe, nie bukan gurauan... walaupon korang fikir aku bergurau, tipu, memain, bohong, cengkelat, hehe... tapi yang nie insya`ALLAH betul...

dah tak jadi nak btaw.... hehe, actually aku tengah takot sangat...

last skali... nah, nie aku bagi pantun last special punyer... hehe


sorong papan tarik papan
buah keranji dalam perahu
kuatkan iman
tingkatkan ibadah

ahahaha, apee daa punyer pantun...

blog nie akan di delete dalam 2 3 hari lagi... ok, tu je.. hehe

assalamualaikum wbt

No comments: