Sunday, June 10, 2012

last month of my practical





salam semua para hadirin, haha... eh, dah seploh tahun ke nie?? kui3...

arinie aku nak post entry pasal tempat keje aku plak... dah lama tak wat entry bergamba gamba nie kan, huhu..



ok, nie pandangan depan tempat keje aku... ape korang rase?? haaa... haaa.... apee?? owh bukan, nie bukan kilang buat eskrim... nie la kilang buat cat atau lam bahasa omputih nyer 'paint manufacturing'...



nak amek gamba dalam tak bley plak sebab ia adalah privasi kilang... so, ak hanya bole letak gamba poklif nie je... hehe, best bawak poklif nie wooo... men angkat turun barang, bawak g depan belakang, hahaha... seronok beb... sape kate poklift tak bole buat drift?? haha...



hari hari keje aku adalah lepak dalam bilek nie.. tulis report pastu g lepak kat tempat makan... time tak de keje memang bapak mengantuk gilerr, huhu.. so, bile dah ngantuk... ape lagi, tido laaaa..... hahahaha



kat sini la tempat aku makan, nampak tu aku tengah makan biskut... time nie da petang time time nak balek dah... tempat nie memang heaven untuk makan, almari penuh ngan makanan... agak agak boleh gemok gak la klau dok tak wat keje, hahaha...


ok, tu je serba sedikit tentang tempat keje aku... hahaha, k r... rabu nie aku de presentation...
wish me luck bebeh...




6 comments:

Lalang_laut said...

All the best... ^_^

ABU BAKAR @ BURN said...

thanx.. hehe, sronok da abes exam?

haziq said...

ehakhakhak.. ben cam da krus sket.. bereh r ben..

ABU BAKAR @ BURN said...

ye dok demoo.... hehe

Lalang_laut said...

haha.. mesti la seronok.. tp thesis xlps lg xseronok sgt lg.. huhu

so how presentation? =)

ABU BAKAR @ BURN said...

same la... ak pon tgh nk siapkan report je lg nie, hehe...

present paling sempoi.. pusing pusing balek, hahaha